UWAGA: Post jest oparty na tłumaczeniu z koreańskiej wersji, jak tylko ukaże się wersja anglojęzyczna, zostanie on zaktualizowany.
Zastanawiam się czy w grze będzie dzień i noc?
Nie będzie cyklu dnia i nocy.
Słyszałem, że w grze można się wspinać. Czy będzie można w ten sposób znaleźć nowe obiekty i wykonywać specjalne czynności? Fajnie by było znaleźć ukryte podziemia lub przedmioty.
Pojawi się kilka rzeczy umieszczonych w miejscach normalnie niewidocznych
Czy w ToS pojawi się system ślubów?
Na razie nie, ale pewnego dnia, jeśli zainteresowanie ze strony graczy będzie duże, może zostać dodany.
Czym jest pojęcie kostiumu? Czy to jakiś strój?
W ToS, kostiumem jest wygląd twojej postaci i jest on niezależny od pancerza, który ma właściwości defensywne. Nie wpływa też na żadne inne statystyki postaci. Ekskluzywne kostiumy każdej z klas można uzyskać u mistrzowskich NPC, po odblokowaniu konkretnej klasy.
Widziałem cofanie czasu w wykonaniu Chronomancera. Czy można w ten sposób wskrzeszać poległych sojuszników? Co z przedmiotami które wypadły przed cofnięciem czasu? Co z zabitymi przeciwnikami?
Po pierwsze, umiejętność ta ma bardzo długi czas po jakim będzie można jej ponownie użyć, nie może więc być wykorzystywana zbyt często. Gracze i przeciwnicy objęci cofnięciem czasu oczywiście powrócą do życia. Wszystkie zdobyte przedmioty zostaną zachowane. To tak jak z bohaterem filmów SF, który przeskakując w czasie, cały czas posiada trzymany w kieszeni telefon.
Wprowadzenie do kilku nowych klas:

Może zmieniać pułapki przeciwnika na własne, zmniejszać lub zwiększać wrogów. Niektóre klasy posiadają umiejętności, których siła i skuteczność, zależy od rozmiaru przeciwnika, może więc zmienić diametralnie sytuację na polu walki. Może również zwiększyć fragmenty ciała, swojego lub sojuszników, jeśli więc powiększysz rękę, która trzyma broń, uzyska ona bonus do ataku, natomiast jeśli powiększysz rękę z tarczą, wzrośnie obrona postaci.

Zadawane obrażenia zależą od dystansu do celu. Może również zmienić postawę na nieruchomą, dzięki czemu znacznie wzrośnie zasięg. Potwory zaatakowane za pomocą silnych/ciężkich strzał, czasami otrzymują wspólne obrażenia. Możesz je atakować jak jeden cel. Jest to jedna z klas, które mogą atakować w czasie poruszania się, co jest przydatne w walce z bossami.

Ogniste ataki zadają bardzo dużo obrażenia w czasie, co jest przydatne w walce z wieloma przeciwnikami. Możesz wykorzystać przycisku ruchu przy używaniu "Ściany Ognia", by określić jej kształt. "Ognista Kula" może zostać umieszczona na ziemi, dzięki czemu inne postacie mogą nią cisnąć we wrogów.

Gracze, którzy dołączą do formacji, przekażą częściowo kontrolę nad swoją postacią Centurionowi. Każda z formacji ma swoje unikalne właściwości. Na przykład "formacja oskrzydlająca", która nadaje się do otaczania wroga, przyda się na bossów. "Formacja falangi" przeniesie statystki obronne z postaci na tyłach na postacie w pierwszym rzędzie, przez co będzie użyteczna w szarżowaniu wielu przeciwników.
Filmik prezentujący wszystkie omawiane klasy w akcji:
Źródło: Link
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz