poniedziałek, 7 lipca 2014

Pytania i odpowiedzi o ToS #7

Kolejna seria pytań i odpowiedzi, która tym razem skupia się między innymi na przybliżeniu nam niektórych klas postaci. Na pytania odpowiada syKim - jeden z twórców ToS.

Nie chce być zmuszony do wykonywania zadań w grze. Chce mieć wolność wyboru sposobu gry.

Tak jak pisałem już wcześniej, w grze będzie bardzo dużo zadań, ale możesz grać swobodnie bez konieczności wykonywania większości z nich. Jednak z niektórych zadań otrzymać można bardzo istotne i przydatne nagrody pod kątem dalszej gry, graj więc wykonując tylko te zadania, które uważasz za ważne.

Czy Mnich może korzystać z broni?

Klasę Mnicha będzie można wyposażyć w różnorodne bronie, tak jak klasę Szermierza w różdżki, a klasę Czarodzieja w młoty.

Mnich trzymający różne bronie w obu rękach.
Czy ekipa SoundTeMP odpowiada za muzykę w grze?

Ekipa SoundTeMP jest jest jednym z zespołów, które stworzyły muzykę w grze. Zajmują się tym również obecnie. Sevin, który jest reżyserem dźwięku w ToS, był kiedyś jednym z założycieli SoundTeMP, podobnie jak ja. To wspaniała sprawa móc z nim pracować ponownie.

Sevin, reżyser dźwięku w ToS
Pisaliście, że w grze pojawi się klasa Pasterza. Czy pojawią się w grze inne klasy takie jak Kucharz, bądz Rybak, które nie są bezpośrednio związane z walką? Naprawdę chciałbym zagrać Kucharzem.

W grze pojawią się klasy postaci których umiejętności będą przydatne w walce i takie których umiejętności w walce nie będą zbyt istotne. Na ten moment, nie ma w grze klas Kucharza, czy Rybaka, ale ponieważ mamy w grze możliwość gotowania, mogą się one pojawić w przyszłości.

W tym tygodniu opiszemy kilka klas, będących rozwinięciem dla klas Czarodzieja i Kleryka.

"Linker" łączy razem graczy lub przeciwników.

Przeciwnicy, którzy są razem połączeni, będą otrzymywać jednocześnie obrażenia lub negatywne statusy. Połączone potwory mogą zostać odepchnięte i zebrane w grupę, tak aby ułatwić ich atakowanie innym graczom. Kiedy Linker połączy ze sobą dwóch graczy, efekt z użycia mikstur leczniczych i wzmocnień jest dzielony między nich i obrażania zadawane przez przeciwników są zredukowane.

"Psychokino" jest klasą, która korzysta z psychokizy w swoich umiejętnościach.

Może atakować przeciwników bezpośrednio korzystając z psychokinezy lub też może odpychać i ustawiać wrogów w jednej linii. Ta umiejętność będzie bardzo przydatna w czasie gry w drużynie. Może również korzystać z telekinezy, by przenosić przeciwników z miejsca na miejsce, a także zderzać ich ze sobą zadając im obrażenia.

"Necromancer" jest klasą, która zbiera martwe ciała przeciwników.

Martwe ciała będą zbierane w "Necronomiconie" i wykorzystywane będą przez różne umiejętności związane z nekromancją. Za ich pomocą stworzyć będzie można ochronną powłokę, a także będzie można atakować martwymi ciałami przeciwników. Z pośród różnych kart potworów, te z bossów typu bestii, można będzie umieścić w "Necronomiconie" i karta ta wpłynie na zachowanie,statystyki i wygląd "Shoggotha", potwora którego można przyzwać.

"Sadhu" może korzystać z umiejętności poza ciałem.

Pomimo tego, że dusza, która zostaje wyobcowana z twoje ciała, nie może się od niego oddalić na zbyt dużą odległość, może się jednak bardzo szybko przemieszczać w tym ograniczonym obszarze. Ciało bez duszy staje się bardzo wrażliwe i otrzymasz dodatkowe obrażenia, jeśli zaatakują je przeciwnicy. Jeśli samodzielnie spowodujesz eksplozję duszy, wtedy zada ona obrażenia wielu przeciwnikom.

Na koniec filmik prezentujący wszystkie cztery omówione klasy w akcji:

Źródło: Link

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz